Виконуючи завдання Модуля 2, я впевнилася, що проектна діяльність надає
широкі можливості для підвищення ефективності навчальної діяльності учнів. З її
допомогою я планую залучити учнів до вирішення проблемних ситуацій. Вона допоможе
учням розширити зв’язки зі світом, планувати власну навчальну діяльність, впорядкувати
пізнавальну діяльність згідно розробленого плану. Робота над проектом пов’яже
навчання з повсякденними потребами учнів та їх майбутньою трудовою діяльністю.
Під час виконання проекту учні вдосконалять вміння ефективного спілкування,
визначення джерел інформації, необхідної для отримання знань, навчаться обирати
форми представлення результатів пізнавальної діяльності. Проектна діяльність
допоможе у формуванні в учнів навичок 21 століття. Таким чином я зможу
ефективніше організовувати навчально-виховну діяльність учнів.
Опрацьовуючи Модуль 2, я обрала тему для спільної з учнями проектної
діяльності, почала роботу над планом
вивчення теми з урахуванням пізнавальних можливостей учнів спеціальної
школи, зібрала змістові матеріали, які зможуть знадобитися при плануванні
проектної діяльності.
Визначення, як дана проектна діяльність
буде пов’язана з життям та подальшою трудовою діяльністю учнів, було головним
критерієм для обрання теми проекту та розробки його плану. Для успішної
соціальної адаптації та майбутньої трудової діяльності учнів з обмеженими
фізичними та пізнавальними можливостями я почну формування у них початкових уявлень про можливості використання
ІКТ для отримання необхідної інформації та елементарних умінь роботи з даними
технологіями.
Це допоможе учням здійснити вихід за межі наявної майстерності та вимог навчальної
програми для дослідження та розширення свого власного навчального досвіду та
досягнення власних навчальних та життєвих цілей.
Я зберегла Шаблон Плану вивчення теми у папці
Plany в своєму Портфоліо під назвою «План вивчення теми», заповнила розділи «Автор проекту» та «Відомості про тренінг», та створила публікацію-буклет для батьків в
середовищі MS Publisher, в якій описала суть проектних технологій,
навичок 21 століття, значення роботи над даним проектом для розвитку
пізнавальних можливостей їх дітей.
Також на власній вікі-сторінці в розділі «Мої блоги» вставила посилання на блог-щоденник тренінгу «Учителі в онлайні» та
на блог-щоденник тренінгу
Intel-10
Немає коментарів:
Дописати коментар