суботу, 14 грудня 2013 р.

Модуль 8. Рефлексія

Працюючи над восьмим модулем, я систематизувала свої знання про різні форми формуючого оцінювання, розробила завдання для підсумкового оцінювання. Впевнилася в попоредній думці про те, що ми маємо говорити, а, тим більше, писати для дітей, сто разів перевіряючи написане. Адже діти лише у нас навчилися говорити "на телевізор", "на коридор" і т.ін. Їх поведінка, мовлення багато в чому копіює середовище. Тож, догогі колеги, давайте створювати грамотне середовище для наших дітей!
Я вважаю, що завдання для оцінювання учнів треба складати відповідно до Державних стандартів освіти, вимог до навчальних досягнень учнів, сформульованих у навчальних програмах та критеріях оцінювання навчальних досягнень. Завжди намагаюся висловлюватися зрозумілою для дітей мовою, відповідно до їх вікових та психофізичних особливостей.