середу, 27 листопада 2013 р.

Модуль 5. Рефлекссія

Готуючись до роботи над модулем,  я переглянула приклади проектів, наведених у електронному посібнику, ознайомилася з вступними презентаціями колег з першої групи, у яких заняття відбувається на 3 дні раніше. Отримала феєрверк позитивних вражень від робіт Віти Юрченко, Олі Погрібняк, Галини Василівни Коваль, Вікторії Олександрівни Смірнової, Катерини Василівни Оношенко! Дякую вам, шановні колеги, за ідеї шодо мотивації пізнавальної діяльності учнів!  
Вивчивши чудові приклади роботи колег та ті, які розміщені на різноманітних інтернет-ресурсах, розробила вступну презентацію та надала спільний доступ для колег з групи, щоб вони мали можливість прокоментувати мою презентацію.
Разом з колегами взяла участь у педраді. Ми обговорили питання "Як мені забезпечити об’єктивне оцінювання навчальних досягнень кожного учня, якщо вони працюють у групах?". Я вважаю, що проведення різноманітних видів формуючого оцінювання призведе, на мою думку, до формування в учнів компетентностей, передбачених у державних стандартах освіти та дасть змогу оцінити рівень навчальних досягнень кожної дитини.
Також я переглянула приклади створення форм оцінювання веб-сайтів.Продумайте, яким чином я зможу оформити форму оцінювання веб-сайтів.

Немає коментарів:

Дописати коментар